Повідомлення "Соціально-економічне становище Запорізької області"
|
---|
2018 | |||||||||||
2019 | |||||||||||
2020 | |||||||||||
2021 | |||||||||||
2022 | |||||||||||
2
|
3
|
4
|
5
|
6
|
7
|
8
|
9
|
10
|
11
|
12
|
Пресвипуски
|
---|
2018 | |||||||||||
2019 | |||||||||||
2020 | |||||||||||
2021 | |||||||||||
2022 | |||||||||||
2022 | |||||||||||
2023 | |||||||||||
3
|
4
|
5
|
6
|
7
|
8
|
9
|
10
|
11
|
12
|
16.03.2023
Індекси споживчих цін у Запорізькій області в лютому 2023 року
Ціни на споживчому ринку області в лютому 2023р. порівняно з січнем 2023р. зросли на 0,7% (в Україні – на 0,7%).
Продукти харчування та безалкогольні напої в лютому 2023р. по відношенню до січня 2023р. подорожчали на 1,3%. Найбільше зросли в ціні овочі (на 11,5%). Також подорожчали кефір, свіже, охолоджене, заморожене м’ясо свійської птиці, окремі порційні частини курячі (на 7,0–3,9%), фрукти, хліб та сир і м’який сир (творог), молоко, макаронні вироби (на 2,9–0,8%). Водночас подешевшали яйця та свинина, рис, сало (на 2,6–1,5%), масло, риба та продукти з риби (на 1,3–0,8 %).
Ціни на алкогольні напої, тютюнові вироби підвищилися на 0,8% внаслідок подорожчання тютюнових виробів на 1,8%.
Одяг і взуття подешевшали на 0,6%, зокрема, взуття – на 0,9%, одяг – на 0,4%.
Ціни (тарифи) на житло, воду, електроенергію, газ та інші види палива зменшились на 0,1% за рахунок оренди житла (на 2,6 %).
Серед предметів домашнього вжитку, побутової техніки та поточного утримання житла, які подорожчали на 0,3%, найбільше зростання цін відбулось на електроінструменти (на 2,5%).
Ціни у сфері охорони здоров’я зросли на 0,6% в результаті подорожчання послуг лікарень (на 3,3%).
Унаслідок зменшення вартості послуг залізничного пасажирського транспорту (на 2,7%) ціни у сфері транспорту в цілому знизилися на 1,3%.
Зниження вартості мобільних телефонів (на 6,1%) стало чинником зменшення цін у сфері зв’язку в цілому на 1,3%.
Товари та послуги у сфері відпочинку та культури подорожчали на 1,0%, у т.ч. живі квіти (на 14,1%).
Ціни на різні товари та послуги підвищились на 2,3% насамперед внаслідок зростання вартості послуг перукарень та закладів по особистому догляду (на 2,5%).